avagy a butaságom története....

A sokkhatás rendszerint kizökkenti az embert a megszokott kerékvágásból 

Csernus dr. is valami ilyesmit szokott alkalmazni,a terápiái során.
Drasztikus,de hatásos, az már egyéni,hogy ki,hogyan reagálja le,megvilágosodik e vagy sem!!??


Persze a pszichoterápán kivűli hagyományos gyógyászatban, talán kevesebbé szerencsés az efféle kommunikáció, mégis megtörténik, direkt vagy véletlenül:)

Igy jártam minap:
Gondoltam megnézetem az - ingyenes szűrésen - a vércukorszintemet.
Mivel csípőből nem vágom,a vér és vizelet vizsgálatok helyes értékeit, igy nagy lelki nyugalommal néztem a kettes számot a kijelzőn  addig a pillanatig,mig a vizsgálatot végző hölgyemény , ijedtében, rám nem hozta a frázt!,Rámkiálltott,hogy jól vagyok-e, és ne hívjunk e mentőt?
Mivaaannn??? Először fel sem fogtam,hogy nekem szól.
Értetlenül néztem,ő még értetlenebbül, ráadásul padlót fogott a butaságom miatt.

Gyorsan körémgyült a többi fehérköpenyes, hogy megnézzék életben vagyok- e?
 

A pulzusom egyből  zsirégető tempóra váltott!


Az a világért nem jutott volna eszükbe,hogy megismételjék a vizsgálatot. Nekem a sokkoltnak a tudatlannak a naivnak, és a félhullának meg ugyan ...:)

Meghagytak abban a tudatban, hogy nem tudok majd hazamenni,viszont mikor rákéreztem,hogy mit is jelent ez az alacsony szint és hogy lehet ez, - mert én jól vagyok- a hölgyemény azt modta, hogy ő csak azt tudja,hogy a kettő az kevés, kómás állapot...biztosan szédülök... orvosra van szükségem...
 

Nofene, tartóstejet akkor ne vegyek????

Végül megállapítottam,hogy ha az elrettentés a céljuk,akkor sikerrel teljesítették a feladatukat,legalábbis nálam...  mindattól függetlenül,hogy nem vagyok képben szervezetem jól működéséhez szükséges kémiai értékeit illetően.

majd a hullajelölt felpattant  és hazament......gyors teló az sk. dr-nak,aki megnyugtatott
 



 

 

 

 

Szerző: mogyorka  2009.06.10. 13:27 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyorka.blog.hu/api/trackback/id/tr431176681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerós 2009.09.30. 09:03:45

Sajnos a történet egy része lemaradt,de remélem,hogy értem ? ! Egy sokkhatást talán bevállalnék,ha az a javamra válna.Egy "megfelelő idegennel".Talán nem tekernék el gyorsan.Üdv. ! István
süti beállítások módosítása