Lefeküdtem.

Aludni!

Lámpa lekapcs, elhelyzkedés,majd halk nesz a szobában. Mivel szokott ilyesmi lenni, így nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki, de mintha ez nem a megszokott recsegés-ropogás lenne... Hmm.

Lámpa felkapcs. Nagy nyugodtan lenézek az ágy mögé, és akkor jött rám a frász!!!!

Fekete volt és szörös!

Azon nyomban felugrottam, kiszaladtam és összezártam a harmikaajtót. Onnét kukucskáltam remegő lábakkal vissza a szobába. Akkorra már kiterjesztette a szárnyait és teleröpködte a szobámat.

 

Mi a csudát csináljak? - gondoltam

Hirtelen ötlettől vezérelve és dobogó szívvel, hogy most mi lesz- átkopogtam a szomszédba.

Elég harcias a szomszédember, mégiscsak egy férfi..... gondoltam elbánik egy denevérrel könnyedén.

Hát nem úgy lett:)))

Először nem hittek nekem , majd mikor meggyőzödtek mennyire igazat beszélek,előjött az ismerős rémhír, miszerint a denevér beleragad a hajba. Hogy ő nem...!

 

Na, erre  a szomszédasszony kellőképp osztotta az ívet az ő urának, hogy mi az csak nem félsz egy denevértől....??Na most legyél nagy legény!! ne velem hősködj!!... ne csak szövegelj,hanem cselekedj is:))

 

Persze mi fuldokoltunk a röhögéstől....mivel  imával próbálta jó utra téríteni az éjjeli látogatómat. Azt is úgy, hogy   egy kicsi résen kukucskált a szobába:)))

Hát, nem volt hatásos:)

Az én denevérem csak repkedett és repkedett, szinte betöltötte az egész szobát, legalábbis én akkora nagynak láttam:))

A szomszédember, talán asszonya hatására,de már önmagát spanolva mondogatta: nehogy kifogjon már rajtam egy denevér, hát ez mégiscsak egy denevér, egy kicsi állat én meg azért egész nagy vagyok:))

 

Az ima meghallagatásra talált  (kérj és megadatik!!!:)) )

 

Másfél órányi fárasztás után leszállt a függönyre, közel az nyitott erkényajtóhoz. Akkorra már mind a hárman megszerettük ezt a kis makacs, szőrös,ronda kis állatot:)  

Úgy,hogy egyszercsak nagylevegőt vett a szomszédom és bemerészkedett a szobába, pajzsként maga előtt tartva egy törölközőt, dárdaként a parfisomat:)

 

Mi, lányok lélegzetvisszafolytva néztük ezt a halált megvető bátorságot, ahogy a függönyön lógó denevérrel készül harcbaszállni a szomszéd.

Elindult hát,  felemelve pajzsát, célratartva a dárdává avanzsált parfist és pisszenést sem hallattva legyintett egyett a függöny felé. 

 

 

Szerző: mogyorka  2009.09.27. 22:20 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyorka.blog.hu/api/trackback/id/tr521411679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerós 2009.10.16. 17:11:09

Badarság ! Ártalmatlan ! Csak az ablakot kellett volna kinyitni és távozott volna . Számos olyan barlangba voltam,ahol a fejünk körül repkedtek és nem támadnak.Persze,ha megakarod fogni számíts a harapására,mert védekezik.
süti beállítások módosítása