Huszon évvel ezelőtt lettem" terhes".
Már akkor sem értettem miért vagyok én terhes,mikor egy kellemes nyugodt állapotban voltam,és a jó dolgok nem terhesek....



Nem fura? miért és mikor lett átnevezve ez az áldott állapot terhességgé?
Terhes kiskönyvem is volt, naja! : terhes kiskönyv 
Annyi találóbb, kedvesebb nevet lehetne ez helyett használni....


Talán az! alatt a 40 év alatt változott meg a kifejezés parancsra,hogy ne érezze jól magát a kismama,akinek egy kis élet növekszik a hasában?
Még ha a fizikai teherre gondolnak azt sem érzem helytállónak,mert ilyen nincs!

Terhes vagyok.... pfuuuujj!!! képes ilyet mondani egy nő,mikor egy kis élet mocorog a hasában? NANE


... mert tudnivaló,hogy a szavaknak teremtő ereje van.
(aki, ezt nem hiszi,kezdjen el beszélgetni egy férfival szexről...a szavak teremtő ereje azon nyomban látható,sőt kézzelfogható;)



 

Én biztosan tudom,hogy anyukám nem terhes volt velem és én sem a lányommal!


Szerző: mogyorka  2009.10.16. 12:52 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyorka.blog.hu/api/trackback/id/tr181454012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerós 2009.10.16. 17:05:19

Költőnek kell-e lenni,aki új szót visz a köztudatba ? ! Hát ! Keressünk ! legyünk kivételek.
süti beállítások módosítása